torsdag den 23. august 2012

Summerupdate

Jeg har brugt det meste af min sommerferie på at arbejde, men har valgt i denne uge at holde ferie, inden mit nye liv som fysioterapeutstuderende starter på mandag. Jeg har dog brugt nogle fridage på et par ting der kan ses herunder:

  •  Jeg er blevet student
Klar til gallafest med min nye HF hue
 Kjolen er syet af min fars moster
Gallahåret blev sat af min veninde Belinda som også har taget billedet
  • Jeg har holdt dimmissionsfest, da min kæreste er blevet færdig som civilingeniør

Kagen er lavet af min veninde Line'

  • Jeg har afsluttet 2 kreaprojekter

Rangle, opskrift er fundet her
Studenterugle
  • Jeg har fået dyrket lidt i haven
Vores største squash - Målebåndet på bordet viser 38 cm


  • Jeg har holdt madklub med mine dejlige veninder
    • Madklubben består af Line, Trine, Camilla og jeg. Hver mdr. indbetaler vi et beløb på en fælles konto. Vi mødes og laver mad sammen og en gang imellem tager vi på tøseture - Vi har været i London og Hamburg og næste tur går til et sted i Danmark, da Trine og Camilla venter sig.
Tøserne på vores shoppingtur i Hamburg


Glæder mig til at dele flere blogindlæg med Jer!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er altid dejligt med en kommentar