fredag den 18. januar 2013

Jeg har vundet :D

En fantastisk give-away hos hende her i samarbejde med Superhelten.

Fuldstændig fantastisk monchhichi bamse. Fik en mail imens vi var i Vietnam og havde i mit hoved troet det var den lille som den Bølle jeg havde da jeg var lille, men fik en glædelig overraskelse da denne lille fyr på hele 45 cm kom ind af døren. Min oprindelige plan var at min fætter og kusine skulle have den, men har besluttet mig for at den skal blive boende, så kan børn der kommer hos os få glæde af den.


Der fulgte også et lille sødt sæt tøj med
Skal lige havde fundet på et navn til den/ham/hende :)

UPDATE - Navnet er blevet Bente-Bent, så kan den både have drengetøj og pigetøj på :)
Håber det er et navn børn kan udtale hehe

2 kommentarer:

  1. Mange tak..
    @Frøken Jensen: Navnet er blevet Bente-Bent, da vi ikke kan blive enige om det er en dreng eller pige. Så håber jeg børnene kan udtale det :D

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en kommentar