mandag den 17. februar 2014

Hæklet etui til at have med på farten

På lørdag skal jeg til mit 2. blogtræf (Der er stadig pladser, så skynd dig at se her) og hækletgrejet skal i hvert fald medbringes - Dette krævede at jeg fik produceret et etui.

Jeg har tidligere fået den ret kendte i blogland med plads til Clovernålene, men er aldrig blevet helt tilfreds, for synes nålene ryger ud og stikker ignnem - Den bruges nu til broderigarn.

Jeg er blevet stærkt inspireret af denne opskrift, men har tilpasset maskeantal så det passede med de garnrester jeg lige havde ved hånden til projektet og jeg har valgt at lukke med en knap, da jeg lige fandt den sjove fiskeknap i mine gemmer :)

Hækleinfo:
Det grå stykke:
Dobbelt bomuldsgarn
#3,5
Orange kant:
Enkelt tråd bomuldsgarn
#2,5



Der er lige plads til det vigtigste


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er altid dejligt med en kommentar