tirsdag den 4. september 2012

Nye vaner

Puuhh.. Det er hårdt at vende sig til at være på skolebænken igen, selvom det ikke er længe siden jeg blev student :)
Der skal nye vaner til og fritiden skal planlægges meget nøje, hvis der skal være plads til andet end læsning. Satser dog på, at vi med tiden får mere frihed i skolen.

Jeg er vild med mit nye studie, især da vi nogle dage møder lidt senere og det giver tid til at lave ordenlig morgenmad
Bananpandekager, melon og knækbrød..nam nam
Der har dog også været tid til lidt kreatid. For noget tid siden købte jeg et ur med lænke på Vaiva, det så stort og voldsomt ud, så lænken er nu røget af og blevet erstattet med lilla elastik, som efter min mening gør det lidt mindre voldsomt :)
Håber der bliver tid til lidt kreative sysler, da jeg i går var ovre og tømme biblioteket for bøger med inspiration :D
Inspiration til at få tyndet ud i garn- og stoflageret :)
Tilbage til skolebøgerne, god uge til Jer derude!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er altid dejligt med en kommentar