mandag den 19. november 2012

KBH set igennem det nye vidunder

Min gamle telefon er død, som i HELT død. Højtaleren virker ikke mere og det er altså ret upraktisk når man skal snakke i den. Jeg var virkelig glad for den gamle, så vidste at det ville bliver svært at finde en ny - Her måtte min far spørges til råds, har har så sidenhen spyttet lidt i kassen, så årets første julegave er også i hus :)

Det nye vidunder - Huawei Honor
Min dejlige kæreste har faktisk været på Huaweis fabrik i Kina og siger god for deres arbejdsmetoder :D

Lige lidt billedespam fra vores tur til KBH - Billederne er selvfølgelig taget med den nye telefon






4 kommentarer:

  1. Så må du igang med at hækle nyt etui til telefonen, den ser lidt større ud end den gamle :)
    Det er altid hyggeligt at være turist i KBH.

    SvarSlet
  2. Ja den er noget større end den gamle så er et projekt :-)

    SvarSlet
  3. Svar
    1. Ja det er dejligt, selvom jeg var glad for den gamle :)

      Slet

Det er altid dejligt med en kommentar