tirsdag den 22. oktober 2013

Adventspakkeleg - Jeg deltager, vil du være med?

Jeg deltager i adventspakkelegen - Vil du bytte?

Legen stammer herfra og regler og billed er lånt fra siden.

Reglerne er simple: Lav eller køb 4 gaver og find 4 bloggere at bytte med. 

Så kan du hver søndag i advent åbne en gave fra en medblogger!
Du bestemmer selv i hvilken rækkefølge du vil åbne gaverne.

Skriv gerne et indlæg (brug gerne mit billede, også ude i siden) med link til dem, som du bytter med, så andre kan se hvem der er med i legen og måske finde en byttemakker. 
Det er tilladt at lave/deltage i flere runder.

Jeg bytter med:
1) Line - Lines verden 
2) Laila - Hyggemor
3) Louise - Kærholmkrea
4) Lisbeth - Handmadebylisbeth
5) Majken - Masbæk
6) Julie - Monster-mor

12 kommentarer:

  1. Er du mon frisk på at bytte:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Laila
      Jeg vil gerne bytte :D
      Sender du en mail med din adresse?

      Slet
  2. Jeg vil rigtig gerne gerne bytte:0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt - Sender du en mail med en adresse?

      Slet
  3. Uh, det vil jeg gerne være med i. Masbaek.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Majken

      Jeg har faktisk allerede fundet 4, men hvis det er kan jeg bare åbne 2 pakker en dag og så alligevel sende til dig? :)

      Slet
  4. Er altid med på en pakkeleg

    SvarSlet
    Svar
    1. Fedt - Sender du din adresse på jeanetbodilsen@gmail.com?

      Slet
  5. Hvis du stadig vil bytte må du gerne sende mig en mail til juliestuhr@live.dk

    Kh
    Julie - monster-mor.blogspot.com

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en kommentar